Znamy siłę komunikacji, bo od lat jesteśmy z nią zaprzyjaźnieni. To ona wpływa na zachowania odbiorców i konsumentów. W komunikacji liczy się kilka rzeczy:
Nieodłączną częścią działań z zakresu budowania pozytywnego wizerunku jest zbudowanie relacji z mediami.
Coraz większego znaczenia nabiera również marketing treści, po staropolsku 😉 zwany content marketingiem. To działanie zmierzające do pozyskania nowych odbiorców czy klientów poprzez długotrwałe budowanie relacji z nimi za pomocą ciekawych i wartościowych treści. To działanie, które angażuje odbiorców zainteresowanych daną marką czy firmą. Działania te zazwyczaj prowadzone są w Internecie (blogi, strony www, newslettery, video), choć nie tylko.
Odczuwamy dużą satysfakcję z tworzenia nowych rzeczy. Dla nas praca nie jest przykrym obowiązkiem, ale dużą przyjemnością i kreatywnym wyzwaniem. Nie czekamy jak wszyscy na piątek, piąteczek, piątunio… ale na poniedziałek.