Public relationS

Znamy siłę komunikacji, bo od lat jesteśmy z nią zaprzyjaźnieni. To ona wpływa na zachowania odbiorców i konsumentów. W komunikacji liczy się kilka rzeczy:

  1. Dobra informacja, którą chcecie przekazać.
  2. Dobrze zdefiniowana grupa odbiorców.
  3. Odpowiedni kanał do zakomunikowanie tej dobrej informacji.

Nieodłączną częścią działań z zakresu budowania pozytywnego wizerunku jest zbudowanie relacji z mediami.

Coraz większego znaczenia nabiera również marketing treści, po staropolsku 😉 zwany content marketingiem. To działanie zmierzające do pozyskania nowych odbiorców czy klientów poprzez  długotrwałe budowanie relacji z nimi za pomocą ciekawych i wartościowych treści. To działanie, które angażuje odbiorców zainteresowanych daną marką czy firmą. Działania te zazwyczaj prowadzone są w Internecie (blogi, strony www, newslettery, video), choć nie tylko.

 

 

 

#publicrelationsOpole #publicrelationsGliwice #publicrelationsWrocław #kampaniepromocyjne #kampanieinformacyjne #kampaniereklamowe #contentmarketing #eventy #konferencjeprasowe

Co nas cieszy?

Odczuwamy dużą satysfakcję z tworzenia nowych rzeczy. Dla nas praca nie jest przykrym obowiązkiem, ale dużą przyjemnością i kreatywnym wyzwaniem. Nie czekamy jak wszyscy na piątek, piąteczek, piątunio… ale na poniedziałek.

Kontakt